tanforum - Re: [Tf] egroups?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] egroups?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] egroups?
  • Date: Thu Oct 5 08:40:03 2000

Udvozletem!

Fuleki Daniel irta (4 Oct 00, 0:03) "Re: [Tf] egroups?" targyu
leveleben:

> Bocs, hogy kollektivben valaszoltam, de talan hasznos lehet iskolai
> listakat csinalni, es az egroups-on (a tagok meghivasat nem szamolva) ez
> kb. ot perc... Kozerdeku informacio.

Ahol iskolabol van NET eleres, ott szerver is van. Az iskolai
szerveren csinalt levelezolista eppen ugy elerheto akarhonnan,
raadasul nincs is semmilyen reklam (meg rovid sem :)) es a suli
neve is benne van. Persze, levelezoszervert kell telepiteni,
beallitani, levlistaszervert telepiteni es beallitani... De ez (is) a
rendszergazda dolga :))))

Fodor Zsolt irta (4 Oct 00, 22:23) "Re: [Tf] egroups?" targyu
leveleben:

> Aki vallalja, annak sok sikert! A levelet nem elijesztesnek
> szantam, csak vazoltam, hogy mi var a bator emberre.

Meg valami. IMO erdemes egy listainditas elott a temat
meghatarozni ez ezutan korulnezni, nincs-e maris lista e
targykorben. Igy a felesleges atfedesek elkerulhetoek... (Tavaly ev
elejen legalabb harom sulinet-tel kapcsolatos technikai lista volt.
Mara csak egy van. Vagy: most is ketto ISKOLA temaju lista van,
a ketto forgalma egyutt egy lista forgalma...)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu