tanforum - Re: [Tf] egroups?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] egroups?

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] egroups?
  • Date: Wed Oct 4 22:23:03 2000

Tisztelt Kollegak!

> Bocs, hogy kollektivben valaszoltam, de talan hasznos lehet iskolai
> listakat csinalni, es az egroups-on

Azt hiszem, hogy a listainditast eddig sem elsosorban technikai
okok gatoltak.

Aki arra adja fejet, hogy listat indit, gyujtson oriasi hitet, mert
hosszu ideig szuksege lesz ra. Meg kell szerezni az indulo
letszamot, hogy megindulhasson a tarsalgas. (Tehat legalabb kell
meg egy fo.) Aztan szakmai korokben reklamozni kell. Jo, hogy ha
minden tizedik feliratkozik... Attol ova intek minden kezdo
listagazdat, hogy "csak ugy" felirja a listajara kozeli es tavoli
ismeroseit.

Tapasztalatom szerint minden otodik listatag hajlando erdemben
megszolalni, a rutinos levlistatagokon kivul. Az erdeklodest,
egyaltalan a listat egy ideig "mestersegesen" kell eletben tartani.
No ehhez kell a hit, a turelem, legalabb fel evig. Aztan eljon az ido,
amikor a lista megall a sajat laban. Azonban ez csak a nagyon
tavoli jovoben kovetkezik majd be.

Aki vallalja, annak sok sikert! A levelet nem elijesztesnek szantam,
csak vazoltam, hogy mi var a bator emberre.

Tisztelettel: Fodor Zsolt