tanforum - Re: [Tf] egroups?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] egroups?

  • From: Fuleki Daniel <danielf AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] egroups?
  • Date: Wed Oct 4 19:20:35 2000

Nekem negy ilyen listam van (mindet en tartom karban), nagyon profi a
kezelofelulete, meg kisebbfajta nepszavazasokat is lehet tartani rajta...
A feliratkozottak cimeit mindenki megnezheti, de a rendszer csonkolva jeleniti
meg azokat, szoval spam-keszitesre epp nem elegendok. Mivel az Egroups a Yahoo
tulajdona, az pedig szerintem kenyes az adatvedelmi kerdesekre, feltven
versenyhelyzetet, ezert nem valoszinu. A reklamokat en mar rutinbol ignoralom
(eszre sem veszem), amelyek amugy max. harom-negysorosak, es egy link is van
bennuk.

Ha magyar ingyenes listaszervert kerestek, ami kisse "egyszerubb", a
mail.mgx.hu alatt talaltok ilyet.

Dani