tanforum - Re: [Tf] ofo orakra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] ofo orakra

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] ofo orakra
  • Date: Tue Sep 5 12:57:04 2000

Sziasztok!
----- Mendly Lajos írta:----
>A mai szuloi ertekezleten hallottam a fiam iskolajaban, hogy az
osztalyfonoki >orakat a FE'K -program szerint tartjak majd. Ez a Fiatalok az
Elet Kuszoben >drog- es AIDS-prevencios program roviditese lenne.

>Errol meg nem hallottam. A tovabbiakban kiderult, hogy ez a Timoteus
>Alapitvany altal osszeallitott tanari segedkonyvre epul.

Én már hallottam... Mindenhol bibliákat osztogatnak, keresztény
felekezetközi társulat (protestáns) vezető beosztású hívek alkotják a
társulat tagságát.
A FÉK program nem csak a timoteus társulat referenciájával működik, más
alapítványok és egyházak is pozitívan véleményezték... Egy ismerősöm
csinálta már és jók voltak a tapasztalatai, a program vallási vonatkozásai
diszkrétek és nem erőltetettek.

>Ezt a tanari segedkonyvet elkertem betekintesre, nem talaltam nyomat annak,
>hogy az OM vagy mas allami oktatasi szerv kepviseloje latta volna. A
tanarno >szerint nem cel az evangelizacio, de a konyvbe feluletesen
belepillantva nekem >az volt a benyomasom, hogy megiscsak errol (is) van
szo.

Azt azért nem hinném hogy "mégis 'csak' erről van szó" Már a FÉK-ben A
könyvet nem ismerem, mivel attól, hogy a "FÉK-re épül", attól még más
anyagokat is belekeverhettek a Timoteus kiadónál...

>Ettol persze meg lehet nagyon jo a program, eppen ezert kerdezlek
>Benneteket, ismeri-e valaki (tanitja-e valaki). Valaszokat maganba is
szivesen >fogadok, de talan nem erdektelen a listan sem.

Én nem tanítom, de a FÉK-nek bizonyára más anyagai is elérhetőek az
interneten...

>Koszonettel:
>Mendly Lajos
>mendlyla AT freemail.hu

Kiváncsian várom a további véleményeket!
/Riki