tanforum - Re: [Tf] szamitastechnika versenyek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamitastechnika versenyek

  • From: "Rozgonyi-Borus Ferenc" <Rbf AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szamitastechnika versenyek
  • Date: Tue Sep 5 10:25:03 2000

T. Lista!

D.S. (is) kerdezte:

> A szamitastechnikai versenyekkel kapcsolatban ket kerdesem
> lenne:
>
> 1. Jol lattam-e a Kalmar Laszlo AOSZV kiirasat a Kozlonyben?
> Tenyleg csak ket kategoriaban (kezdo es halado) 10. osztalyig
> lehet nevezni? Es a 11-12. evfolyamosokkal mi lesz?

Sajnalatos modon a Kozlonyben egy aprilisi allapot latszik, ami
miatt a 11-12. evfolyam kiirasa elmaradt. Az oka az, hogy az OM
ekkor meg egy kulon, uj Informatika OKTV-t akart, ami anyagi(!)
okok miatt meg sem lesz. Az uj OKTV a Nemes Tihamer mellett
indult volna, de alkalmazoi profillal. A dontes vegul az lett, hogy
minden marad a regiben, de a kiirast nem modositottak.
Szoval nyugodtan jelentkezzen mindenki.

Udvozlettel

--
Rozgonyi-Borus Ferenc