tanforum - [Tf] ofo orakra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] ofo orakra

  • From: "Mendly Lajos" <mendlyla AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] ofo orakra
  • Date: Tue Sep 5 07:49:02 2000

Sziasztok, kollegak!

Lehet, hogy offtopic, de talan tudtok segiteni.

A mai szuloi ertekezleten hallottam a fiam iskolajaban, hogy az osztalyfonoki
orakat a FE'K -program szerint tartjak majd. Ez a Fiatalok az Elet Kuszoben
drog- es AIDS-prevencios program roviditese lenne.

Errol meg nem hallottam. A tovabbiakban kiderult, hogy ez a Timoteus
Alapitvany altal osszeallitott tanari segedkonyvre epul. Ezt a tanari
segedkonyvet elkertem betekintesre, nem talaltam nyomat annak, hogy az OM
vagy mas allami oktatasi szerv kepviseloje latta volna. A tanarno szerint nem
cel az evangelizacio, de a konyvbe feluletesen belepillantva nekem az volt a
benyomasom, hogy megiscsak errol (is) van szo.

Ettol persze meg lehet nagyon jo a program, eppen ezert kerdezlek Benneteket,
ismeri-e valaki (tanitja-e valaki). Valaszokat maganba is szivesen fogadok,
de talan nem erdektelen a listan sem.

Koszonettel:

Mendly Lajos
mendlyla AT freemail.hu