tanforum - [Tf] Nem annyira szereny... #2

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Nem annyira szereny... #2

  • From: Füleki Dániel <danielf AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: Bordi István <boi AT mechwart-debr.sulinet.hu>
  • Subject: [Tf] Nem annyira szereny... #2
  • Date: Wed Aug 30 18:27:03 2000

Sziasztok (ismét),

természetesen tüntetésre gondoltam, de nem csak "intellektuális
szinten", ugyanis ebben - ha nem is személyesen nekem - nagy a
tapasztalatunk. (Egy, a maga mûfajában igencsak régi, nemzetközi
civilszervezet, a Humanista Mozgalom tagja vagyok, amit röviden úgy
lehet elképzelni, mint egy önkéntes, nagyon jól szervezett emberi
kapcsolati struktúrát. A tüntetésszervezés - itt, Magyarországon -
bevett mûfaj. Persze nem csak úgy l'art pour l'art.)

Más módon - persze erõszak nélkül! - nem igazán tudok elképzelni
változtatást a jelenlegi helyzeten, de persze ez sem "ítéltetett
sikerre". (A tüntetésnek egyébként médiakampány-szerepe van, közvetlen
haszna nem igazán adódik. Amúgy igen lelkesítõ is, ezért sokkal jobb,
mint egy antidepresszív tabletta!)

A tanévkezdés szerintem nem elegendõ indok arra, hogy legalább a listán
ne kezdõdjék el - és maradjon fenn - valami mozgás a témában.

Koordinálom én, nem kell felelõst keresni rá.

Dani