tanforum - Re: [Tf] Hianyzasok (LOGOS diakok)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Hianyzasok (LOGOS diakok)

  • From: Dancsó Tünde <dancso AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Hianyzasok (LOGOS diakok)
  • Date: Tue Aug 29 22:22:03 2000

Kedves Zsolt!
Most talaltuk meg a Pedagogiai Szolgaltatoban
a kerdesedre a valaszt, remelem, meg aktualis,
esetleg masok meg nem hallottak,
adjatok tovabb az uj rendelkezest:
(A masodcimet a Nepszabadsagbol vettem at.)

Magyar Kozlony 2000/50. szama,
a 2919.oldal, a 16.paragrafus:

"Ha a tanulonak egy tanitasi evben az igazolt
es iazolatlan mulasztasa egyuttesen

d) egy adott tantargybol a tanitasi orak 20%-at meghaladja,
a tanitasi ev vegen nem osztalyozhato,
kiveve ha a nevelotestulet engedelyezi,
hogy osztalyozo vizsgat tegyen.
Ha a tanulo tanitasi ev vegen nem osztalyozhato,
tanulmanyait evfolyamismetlessel folytathatja."

Udvozlettel:
Dancso Tunde