tanforum - Re: [Tf] koltsegvetes - jovore

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] koltsegvetes - jovore

  • From: "bdkoll-bdtf" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] koltsegvetes - jovore
  • Date: Fri Jul 7 12:42:03 2000

Kedves Listatagog, kedves Zsolt!

A leveleddel altalaban egyetertek, de megis ki kell emelnem egy reszt, amit
szerintem te se igy gondoltal:)

> Legyen 22 ora a kotelezo, nem banom, de ne kelljen latni, hogy a
> kollegak tobbsege a csaladja megelhetese miatt kulonmunkara van
> raszorulva. Nekem ne mondja senki, hogy ez a kulonmunka egy
> bizonyos szint felett az iskolai tanitasnak nem megy a rovasara.

En ugy gondolom Te nem vagy erintett (mint gyakorlo gimn tanar) es en se
mivel a en 30 860) perces oramat mar emelni nem tudjak, DE:

Talan falusi csak 1-2 parhuzamos osztalyt tanito iskolabol tobb van mint a
mi iskola (kollegium:) tipusunkbol. Az O kerettantervi oraszamaik alapjan
mar most se oldhato meg a szaktanari ellatas, mi lesz akkor 22 oraval?????
Milyen tulorat akarnak kivaltani vele? A tulora mar reg nincs csak minusz
orak! Ha en kulonmunkat vallalok akkor se az iskolai oradijamert)
Az altalad emlitett tanari palya meg jobban felhigul.

Mi lesz a majd kozepiskolaba kerulo tanulok tudaszsintjevel, ami mar most
neha elkeserito. Ez a 22 ora ezert nekem nem mindegy...en nem szeretnem (en
banom:), es megprobalok minden helyen ellene tenni!

Talan a sajat kis helyzetunkon kivul is korul kellene neznunk, a baj az hogy
csak hallomasbol mas kozepiskolak es a vegvari helyzetet es helyzetet! Ha a
pedagogusok csak 20% nem elhivatott, es mondjuk osztalankent 4-5 fiatal
(36-bol!) van menden teren hatranyos helyzetben..hat akkor......akkor az a
tobbi orara is kihat!

Talan meg se ezt akartad irni:)

Bende Imre (kollegiumi nevelotanar:)