tanforum - Re: [Tf] mulasztas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mulasztas

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] mulasztas
  • Date: Fri Jun 2 20:30:10 2000

Udv!

> Feladó: Ladanyi Gusztav
> <gusty AT csete.sulinet.hu>
> Vigyazat! Most modositottak!
>
> Most nem tudom beidezni, de a lenyeg az, hogy ha a tanulo hianyzasa
> barmely tantargybol eleri az adott targy eves oraszamanak 20 %-at,
> akkor nem osztalyozhato SEMMIBOL. Viszont osztalyozo vizsgat
> tehet, de a tobbi targybol is kell, nem csak amelyiknel sok volt a
> hianyzas.

Ha ez tenyleg igy van, akkor nagyon nagy hülye volt aki kitalálta!
/Persze hogy betartom a Netikettet, azert irtam csak ezt/

Mit lehet me'g megcsinaltatni velunk?!
Majd a szaktanár fogja figyelgetni az osszes (!) tanitvanyara, hogy
ki, hany %-nal tart? Vagy minden osztályfonok minden tantargyra (!),
minden gyereknel (!) az osztalyaban ?!

Nem akarom elhinni, hogy ilyet e'p elme'ju" ember ki tud talalni.
Gusty, biztos nem aludtal el az ertekezleten... ?

> ui: Szinten tegnap: minden 18-at betoltott tanulo szamara biztositani
> kell a kijelolt dohanyzo helyet, ahol bagozhat.

Esetleg a tanarok szamara kijelolt helyen...
Es ki ellenorzi, hogy milyen cigarettat sziv, esetleg egy kis fu"vel...
A kitalalo az elozo kategoria.

Kerjuk majd a jogforras megnevezeset, ha elokerul a jegyzeted.

Koncz Endre