tanforum - Re: [Tf] mulasztas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mulasztas

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] mulasztas
  • Date: Fri Jun 2 15:49:19 2000

> "11/1994. (VI. 8.) MKM rendelet a nevelési-oktatási intézmények
> muködésérol"-nak az értelmében:
>
> (6) Ha a tanulónak egy tanítási évben az elméleti tanítási óráról
való
> igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen meghaladja a kétszázötven
órát
> a tanítási év végén nem osztályozható, kivéve, ha a nevelotestület
> engedélyezi, hogy az elméleti tantárgyból osztályozó vizsgát tegyen

Vigyazat! Most modositottak!

Most nem tudom beidezni, de a lenyeg az, hogy ha a tanulo hianyzasa
barmely
tantargybol eleri az adott targy eves oraszamanak 20 %-at, akkor nem
osztalyozhato SEMMIBOL. Viszont osztalyozo vizsgat tehet, de a tobbi
targybol
is kell, nem csak amelyiknel sok volt a hianyzas.

Nalunk tegnap hirdettek ki.

gusty

ui: Szinten tegnap: minden 18-at betoltott tanulo szamara biztositani
kell a
kijelolt dohanyzo helyet, ahol bagozhat.