tanforum - Re: [Tf] mulasztas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mulasztas

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] mulasztas
  • Date: Fri Jun 2 15:42:28 2000

Helló !
A Cd jogtár kellemesebb :)

"11/1994. (VI. 8.) MKM rendelet a nevelési-oktatási intézmények
muködésérol"-nak az értelmében:

(6) Ha a tanulónak egy tanítási évben az elméleti tanítási óráról való
igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen meghaladja a kétszázötven órát
a tanítási év végén nem osztályozható, kivéve, ha a nevelotestület
engedélyezi, hogy az elméleti tantárgyból osztályozó vizsgát tegyen

!