tanforum - [Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] IRISZ-Sulinet felveteli elokeszito
  • Date: Thu May 11 11:13:03 2000

Tisztelt Kollegak!

Annak idejen szoltunk e listan a felveteli elokeszitorol. Nem
mindenki latta kelloen kimunkaltnak az otletet, es a megvalositas
formajat.

Ma rapillantottam, hogy all a 12 hetre tervezett elokeszito. Elvileg
marcius 6. napjan indult volna, tehat tobb, mint 2 honap eltelt, s
1,5 sincs a felveteliig, tehat ugy a 8. hetnek (de minimum a 7.
hetnek) mar meg kellene lennie.

Angol: 4 het
Biologia: 7 het
Esztetika: 5 het
Filozofia: 6 het (1-5. es 7.)
Fizika: 8 het (a 7. hianyos)
Foldrajz: 4 het
Francia: 6 het
Kemia: 6 het
Kommunikacio: mind (?) kesz
Kozgazdasagtan: 6 het
Magyar: 6 het
Matek: not found (???) mar sokadszor
Muveszettortenet: 3 het
Nemet: 4 (osszesen 11 van)
Olasz: 6
Pszichologia: nem tudom eldonteni
Tortenelem: 5 het

Szoval jelentos hatranyban vannak a keszitok, mert 17 targybol 4
all jol, 6 elfogadhatoan, _7_ pedig nagyon le van maradva.

Felhaboritonak tartom a tobbseg keszultsegi allapotat, mert ha
valaki erre alapozott (remelem senki) akkor kegyetlenul becsaptak.

Kivancsi vagyok, mindenki megtarthatja-e az allasat. Ne feledjuk,
itt szerzodesek kottettek, penzek mozogtak es elvileg tobb ezer
diakot csaptak be arcatlan modon.

Elnezest az elobbi bekezdes hangveteleert, de unom mar, hogy az
oktatassal, a diakokkal, tanarokkal mindent megtehetnek a _mi_
penzunkbol (is).

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.