tanforum - [Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus
  • Date: Tue May 9 08:52:16 2000

Tiszteltt Kollegak!

<eredeti>
1. Mutassa be a BIOS feladatát és a CMOS-Setup-ot.(25 pont)
2. Ismertesse a számítógépes vírusok főbb fajtáit, jellemezze az
egyescsoportokat és mutassa be a vírusirtó programok tipikus
szolgáltatásait.(25 pont)
3. Ismertesse a relációs algebra műveleteit, és a relációkra
értelmezhető halmazműveleteket.(25 pont)
4. Mutassa be a monitor működési elvét.(25 pont)
</eredeti>

> Teged is levizsgaztatnak muszakbol, ha jogsit akarsz, es attol
> meg nem hal ehen a szerelo... De tudni fogod, mi a kulonbseg az
> elso meg a hatso meghajtas kozott, es hogy neha olajat kell
> cserelni. Midenkinek szuksege van a kozvetlen napi munkajanal
> melyebb hatterismeretekre. Diffgeot minek tanultal, ha sosem
> tanitod? :-)

Bocs, de nem az a gond, hogy ez is van, hanem hogy csak ez van
az esszekerdesek kozott. (Bar rolam mar kiderult, hogy nem
ismerem az oktatasi informatikus kepzest.)

Szoval megkerestem az ISZE kepzes tematikajat.
http://www.isze.hu/tematika10.html

Nem tudom, hogy miert lesz ettol valaki jo oktatasi informatikusm,
de nyilvan a kovetelmenyeket fedi le a tematika. Sajnos
valoszinuleg azt sem tudom, hogy mi a feladata az oktatasi
informatikusnak. Tenyleg, errol irna valaki? Elvegre ez egy
szakma...

> Nem beszelve arrol, hogy amig a rg ellatottsag ilyen csapnivalo, sok
> helyen az okt. inf.-nek kell kepesnek lennie az alapfeladatokra. Nem
> helyes, de ez van. :-(

Valoban! NEM HELYES! (Marmint, hogy ez van.)

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.