tanforum - Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

  • From: Ferenc Turoczi <blathy AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?
  • Date: Thu Apr 6 09:40:13 2000

Legyetek Udvozolve!

Hirschl Tamas wrote:

> Tanitani pedig a Hajnihoz (es az en nehany ugyanolyan kollegamhoz hasonlo
> "kis buzgok" fognak. Remeljuk, egyre tobben...

Nos, nem tudom Ti hany evesek vagytok, en a 45 evemmel meg fiatalnak tartom
magam. Sajnos igy sem tudok olyan derulato lenni, mint Ti, es ez nem a magyar
betegsegnek titulalt altalanos borulatasnak koszonheto, egyszeruen ugy
gondolom, hogy ket labbal allok a foldon.
Szeretnem hinni, hogy Nektek van igazatok, es egyre tobben fogjak valasztani
a pedagogus palyat, es egyszer majd egy mindenki altal magasra ertekelt
hivatas lesz.
De! 21. eve vagyok pedagogus es hozza kall tennem, hogy ez ido alatt a mernoki
mivoltomat sem hanyagoltam teljesen el. Megis pedagoguskent azt kellet
ereznem,
hogy nemcsak egyszeruen a "nemzet napszamosai" vagyunk, hanem egyre inkabb
"mindenki labakapcaja". Ma mar nemcsak az etnikai kisebbseg kopi le, veri a
pedagogust, hanem a rendor, a kepviselo is. Mondjatok mar nekem csak egy
olyan esetet, ahol a vedelmunkre peldaerteku elmarasztalas jart volna ezert.
Tudom, hogy mi sem vagyunk angyalok, de a tobbsegre nem a tarsadalomel-
lenes magatartas jellemzo.
Most abbahagyom bar nagyon sok mondanivalom lenne meg a temaval
kapcsolatban.

Fiatalos udvozlettel: Turoczi Ferenc