tanforum - Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?
  • Date: Tue Apr 4 09:24:25 2000

> Hat ide jutottunk... azzal lehet vonzobba tenni a palyat, hogy
> kedvezmenyesen lehet nyugdijba menni. Szerintetek hany fiatal

Ezt szerintem mindenkepp meg kene tenni!
Vonzat nelkul.
Szerintem nem lehet 6x evesen ugy tanitani, mint fiatalan, es a fiatalok
se ugy fogadnak egy idos tanart, mint egy fiatalt.

Mielott felhaborodast keltenek: nem az idos kollegak szakmai
kvalitasait, vagy hozzaallasat akarom vitatni.

Sokan elfaradnak, fasulnak, elkopnak a pedagogus palyan eltoltott
hosszu evek alatt, s ez szerintem igy termeszetes. Adassek meg a
lehetoseg, hogy aki ugy erzi eleg volt, elfaradtam, mar inkabb munka,
mint orom, stb., azok abbahagyhassak.

Katonaeknal 55 evesen el lehet menni nyugdijba. A sogorom katonatiszt,
s kozel nincs annyira lestrapalva, mint egy vele egyidos pedagogus.

Ettol biztosan nem lesz erezhetoen vonzobb a palya, viszont javithato
vele
a pedagogus tarsadalom kozerzete, s igy attetelesen az oktatas
szinvonala
is.

Szerintem.

gusty