tanforum - Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?

  • From: Ferenc Turoczi <blathy AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] mitol vonzo a pedagogus-palya?
  • Date: Tue Apr 4 09:42:19 2000

Udv Mindenkinek!

Ladanyi Gusztav wrote:

> Ezt szerintem mindenkepp meg kene tenni!
> Vonzat nelkul.
> Szerintem nem lehet 6x evesen ugy tanitani, mint fiatalan, es a fiatalok
> se ugy fogadnak egy idos tanart, mint egy fiatalt.

De akkor kik fognak tanitani?
Nem tudom, hogy a tobbseg hol tanit, de en egy szakkozepiskolaban.
Ide mar lasszoval sem lehet embert fogni a szakmai elmeleti es
gyakorlati tantargyak tanitasara. Csak azon imadkozunk evrol-evre,
hogy nehogy valamelyik kollegank meggondolja magat es az un.
versenyszferaban hasznositsa kvalitasait. Sajnos tudomasom
szerint hasonlo a helyzet a muszaki egyetemeken es foiskolakon is:
a tanari kar teljesen eloregedett.

> Ettol biztosan nem lesz erezhetoen vonzobb a palya

Na, ezzel egyetertek!

Turoczi Ferenc