tanforum - Re: [Tf] civil szervezodes!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] civil szervezodes!

  • From: Bertók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] civil szervezodes!
  • Date: Sun Feb 6 18:03:54 2000

T. Lista.!

| Hali,

Valami félreértés van. Lehet hogy én fogalmaztam rosszul, de nem
" a szakszervezetere " hanem egy érdekeinket képviselo, bármilyen
legitim érdekvédelmi szervezetre van szükség.

Ez nem ugyanaz. !!!!!!

Azt is irtam hogyha a szakszervezet ez, akkor bizzuk rá a dolgok azon
részét, amit oda kell bízni, és tegyük meg valamennyien azt amit nekünk kell
tenni.
Kezdenek összefolyni a dolgok, mert tudtommal, az informatikai óraszámok
körüli felháborodás késztetett legtöbbünket arra hogy megirjuk a
véleményünket. Tehát nem bérek, anyagi és társadalmi megbecsültség stb.
indította el.
Tévedések elkerülése végett pontosítsunk.
Ha már ugyanezzel a tárggyal futó korábbi levelem szóba jött, a Guszti
válasza
konkrét is feletehetoen pontos is, (miért ne lenne az) csak éppen a
cimzettje
hibás. A béreket nem a szakszervezet, hanem a költségvetés határozza meg.
Ha a Miniszterelnök lett volna a cimzett, vagy bármelyik, ebben illetékes
miniszter, teljesen egyetértenék. Temészetesen a szakszervezetet a
legkönnyebb szidni. Ráadásul ez veszélytelen is. Van azonban egy nagy hiba.
Szidjuk a szakszervezetet, ettol kimegy goz. Mikor el kell menni egy
tüntetésre,
már nincs aki odamenjen.

Igaza van Gusztinak abban hogy nem mindegy milyen a csapat!!!!!

Persze könnyebb kilépni a szakszervezetbol, mint odamenni, szervezni az
elégedetleneket, és megfogalmazni a véleményt.

Egyébként, a "Pedagógusok lapjában" és "Hirlevélben" le van irva mikor mit
tett a szakszervezet.

Szerintem SZERVEZKEDJÜNK !!!!!

Esetleg ne csak az informatikai óraszámok miatt ;-)

Üdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 60-475-650
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT mail.matav.hu