tanforum - [Tanforum] Re: [Tanforum]makrovirus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tanforum] Re: [Tanforum]makrovirus

  • From: Fenyos Zoltan <fz AT hajdu-ped.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tanforum] Re: [Tanforum]makrovirus
  • Date: Mon Jan 17 08:05:10 2000

Szaisztok!

Takács János wrote:

> Hali!
> Az egesz napomat raszantam a keresesre, de sem az F-SAV, sem a VirusBuster
> nem talalta
> az ominozus makrovirust!
> levizsgaltam az egesz halot, a letoltott exe allomanyokat, majd a kibontott
> doc-okat is ,de semmi.
> Milyen keresõ jelezte a fertozest? Mi a jele a fertozesnek?

Amikor feldeztem a fertozest egybol irtam az oki-nak, de meg ma is ugyanolyan
fertozotten lehet
leszedni. :(
Tehat, ha kibontottad, s megnyitottad, akkor az oki-tol kaptal egy kedves
ajandekot :(

Mellesleg a FSAV 4.08 (nekem mar a mult het csutortoki frissitessel)
eszreveszi.
Valoszinu, hogy neked egy korabbi valtozat van meg?

Fenyos Zoltan
HBMPI