tanforum - [Tanforum]Re: Erettsegi valtozasok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tanforum]Re: Erettsegi valtozasok

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tanforum]Re: Erettsegi valtozasok
  • Date: Fri Jan 14 14:28:19 2000
On 14 Jan 00, at 10:30, Dobra'nszky Sa'ndor wrote:
Hali!

> Ki tud pontosabbat az erettsegi valtozasokrol (pl: matekbol irhat a
> kozos mellett helyi erettsegit is)? Ha a pontos szoveg fenn van a
> neten, az lenne a legjobb. Ki tud cimet?
Netes szoveget nem tudok, de valoban a kozpontizok valaszthatjak
az erettsegi jelentkezeskor pluszban a hazi erettsegit is.

Viszont meg a nyaron olvastam egy ujsagcikket, hogy mar az
identol nem a zold konyvbol adjak, hanem futarral hozzak ki a
peldasort. De errol hivatalos forras nincs.

Az OM minden evben kiad egy tajekoztato fuzetet a reszletekrol,
ennek az igazgatodnal kell lennie, ha megerkezett mar az idei.

VP

  • Erettsegi valtozasok, Dobra'nszky Sa'ndor, 01/14/2000
    • [Tanforum]Re: Erettsegi valtozasok, Va'las Pe'ter, 01/14/2000