tanforum - Re: szomoru

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szomoru

  • From: Gálosi J. <jgalosi AT freemail.c3.hu>
  • To: "Kiraly Peterne" <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: "Tanforum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: szomoru
  • Date: Mon Dec 20 21:40:08 1999

Tisztelt Király Péterné!Kedves Éva!

Elnézését kérem, ha megsértettem!
Ez nem állt szándékomban.
Mindössze egy elvet, egy eszmét akartam védeni, amely számomra fontos.
Úgy látszik a kelleténél jobban elragadott az igazvédés szenvedélye. Ez a
magyarázata annak is, hogy rábíztam magam a Windows helyesírás-ellenőrzőjére,
amely nem figyelmeztetett, arra, hogy a középfokú melléknév képzője
magánhangzót követően: -bb, s egyéb pontatlanságokat is "eltűrt" levelemben.
Levelem érdemi tartalma azonban nem ez, hanem az, hogy elszomorít, ha
megsértettem, és ismételten bocsánatát kérem!
Ui.: A szóban forgó levél valóban megtalálható az Archívumban.

Tisztelettel:

Gálosi János