tanforum - Re: szomoru

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: szomoru

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: Gálosi J. <jgalosi AT freemail.c3.hu>
  • Cc: Tanforum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: szomoru
  • Date: Mon Dec 20 11:50:59 1999

Tisztelt Galosi Janos!

On Mon, 20 Dec 1999, Gálosi J. wrote:

> Igaza van, a szóban forgó levél közvetlenül valóban nem "illik" a
> Tanfórum moderált (=cenzúrázott) listájára, ám (mivel benne a
> gondolat-, sajtó- és szólásszabadság súlyos sérelméről van szó), s
> mivel ez a "Pofa be!" mentalitás közéletünkben és iskoláinkban is
> egyre jellemzőbb, nem árt, ha a kollégák tudnak ilyen esetekről.
> Egyébként mos már értem, hogy alább idézett levelem miért nem jelent
> meg a listán, pedig az alaposan összefügg az iskolaüggyel.

A tanforum levelezesi lista nem moderalt. Idezett szept. 16.-i levele is
megjelent a listan. "=?windows-1250?B?bWlu9XPpZ2JpenRvc+104XM=?=" a
subject-je, ezert az archivumban kicsit nehez megtalalni, de ha On olvassa
a tanforumot, meg kellett kapnia a levelet.

Altalaban maganlevelben szoktam valaszolni, de mivel On a listan
vadaskodott (2 peldanyban) kenytelen vagyok a listan valaszolni.

Udvozlettel
Kiraly Peterne
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly