tanforum - Uj nyelvvizsgarendszer?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Uj nyelvvizsgarendszer?

  • From: "G. Konkoly Katalin" <gkonkoly AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Uj nyelvvizsgarendszer?
  • Date: Thu Dec 16 09:12:30 1999

Sziasztok!

Vannak esetleg nyelvszakos kollegak a vonalban? Tudtok valami konkretabbat
a Rigo utcai nyelvvizsgakrol? A kozlemenyukbol annyit tudtam kihamozni,
hogy aki meg iden dec. 31-ig jelentkezik nyv-ra, az jovo ev juniusig meg a
regi rend szerint vizsgazhat, es maga szabhatja meg, melyik
vizsgaidoszakban akar vizsgazni - de az nem derult ki belole, vajon aki pl.
jan. 5-en adja be a jelentkezesi lapot, arra mi var. Tudtok errol valamit?
Mert a gyerekek faggatnak, meg 70 %-rol beszelnek, de hivatalosan semmilyen
nyomat nem talaltam a hirnek, csak akkreditalt vizsgakozpontokrol
beszelnek, de nem reszletezik azt sem.

Koszi elore is a segitseget!

--
Kati