tanforum - RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs
  • Date: Thu Nov 25 08:11:34 1999

Kedves Karcsi, kedves Tanforumosok!

On Wed, 24 Nov 1999, Dorozsmai Karoly wrote:

> Eloszor is: a listagazda joga kijelenteni, egy lista ekezetes
> vagy ekezettelen. A TANFORUM-mal kapcsolatban nem
> emlekszem ilyenre... (Tul regen, meg amikor taninfo volt a neve
> :-))) kezdtem olvasni, azota a listaval kapcsolatos adatok
> feltehetoen megvaltoztak, ha masert nem, a listakezelo
> lecserelese miatt...)

Sajnos, nem ilyen egyszeru a helyzet. Eppen a regi
(majordomo) listakezelohoz csinaltam egy olyan kiegeszitest, ami a
"Quoted-printable" kodolast "8bit"-re konvertalta a digest es archivum
elkeszitese elott. Az uj listakezelonel ezt nincs modomban megtenni.

Ezert minden 7 bites ekezetes level kodolva kerul az archivumba. A digest
listara feliratkozottak valaszthatnak, hogy "MIME" vagy "Plain Text"
formaban olvassak-e leveleiket. A "MIME" forma feloldja a kodolast. Az
archivum azonban mindenkeppen rossz lesz.

En a sajat levelezomet ( pine) beallitottam ugy, hogy 8 bites formaban
mennek ki a leveleim. A tobbi levelezo programot azonban nem ismerem, es
nem tudom, hogy van-e altalaban ilyen beallitasi lehetoseg.

A fentiek miatt a tanforumon tovabbra is ajanlom az ekezettelen
levelezest.

Udvozlettel
Eva