tanforum - Vá: Linux bemutato ora

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Vá: Linux bemutato ora

  • From: "XV. ker. Pedagógiai Központ" <xvpszk AT mail.euroweb.hu>
  • To: "'tanforum AT sunserv.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Vá: Linux bemutato ora
  • Date: Thu Nov 25 12:40:40 1999

Kedves Hajni!
Ott voltam Bcsabab, emg mar regota erdeklodom a LINUX irant, es itt a pont,
metr elkezdeni -csak ugy- meg nem mertem.
Ezert orultem levelednek, melyben raadasul bemutato ora is lesz, de:
pont ebben az idopontban van a fovarosi szt. munkakozosseg foglalkozasa,
raadasul az iskolank citomeres eredemenyei szinten ekkor valnak publikussa az
FPI-bne.
Egyszeruen iszonyatosan sajnalom nem tudok reszt venni, pedig nagyon
szerettem volna.
Lesz esetleg meg hasonlo? Remelem igen, mert akkor szervezek, hogy ott
lehessek
Koszonettel:
Kariko Tamas
XV. ker. Pedagogiai Kozpont