tanforum - RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: Tanforum digest, Vol 1 #167 - 5 msgs
  • Date: Wed Nov 24 05:46:48 1999

Udvozletem!

munkac AT ludens.elte.hu
irta (23 Nov 99, 17:18) "RE: Tanforum
digest, Vol 1 #167 - 5" subject-u leveleben:

> Igen gyakran csak mail-ben tudom olvasni a leveleket,
> nagyon kerem, aki ekezetet hasznal, par szoval irja meg ekezet nelkul is
> mirol van szo.

Ket megjegyzesem lenne -- elore szeretnem bocsatani, nem
kotekedo, remenyeim szerint senkit sem serto...

Eloszor is: a listagazda joga kijelenteni, egy lista ekezetes
vagy ekezettelen. A TANFORUM-mal kapcsolatban nem
emlekszem ilyenre... (Tul regen, meg amikor taninfo volt a neve
:-))) kezdtem olvasni, azota a listaval kapcsolatos adatok
feltehetoen megvaltoztak, ha masert nem, a listakezelo
lecserelese miatt...)

Masodszor: en ugyan imadom az ekezetek nelkul valo irast (jo
gyors meg a magamfajta mazsola-gepelonek is a gepeles :-)))
de tanar kollegak kozul sokan feltehetoen nem... A
TANFORUM mostani listakezeloje feltehetoen megengedne a
listan valo ekezetes forgalmazast, ezt onnan gondolom, hogy
egy masik lista (1LET - Kozoktatasban dolgozo
Rendszergazdak Erdekvedelmi Egyesulete, azaz ez itten a
reklam helye .-))) listaja szinten MAILMAN-nal megy es ott
alapallas az ekezeteskedes... A dolog masik oldala a levelezo
kliens beallitasa, hogy megfelelo modon tovabbitsak a listara
az ekezetes leveleket ill. az onnan jovo ilyen leveleket el is
lehessen olvasni... Pegasus-t hasznaloknak szivesen allok
rendelkezesre, az 1LET honlapon pedig asszem Unix/Linux
kornyezetre van tip... Lehetoseg tehat azt hiszem lenne...

(Ismetlem: nem akarnek felesleges flame-t indukalni -- foleg
mert szamomra jo ugy, ahogy van :-)))) Csak eszembe jutott...)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu