tanforum - Re: Sulinet

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Sulinet

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Sulinet
  • Date: Thu Oct 21 23:00:27 1999

Kedves Kollegak!

> A mi 3 evunk decemberben jar le. Addig gondolom nem sok valtozas lesz. :)
> A kerdes tehat pontositva: ki fizeti nekunk decembertol az Internetet
> hozzaferest.

1. Emlekezetem szerint osszesen 5 ev a 3.

2. 1996 decemberben nem kaphattatok Sulinet vonalat, legfeljebb
1997 decembereben.

3. Az ora mintha egyszerre kezdett volna ketyegni mindenutt a
hivatalos nyitasi idoponttol. Addig talan csak probauzem volt.

! Megjegyzeseim emlekfoszlanyokon alapulnak, de szerintem jol
emlekszem.

Tisztelettel: Fodor Zsolt