tanforum - Re: OKJ vizsgak idopontja

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: OKJ vizsgak idopontja

  • From: Farkas Csaba lista <fcs AT jedlik.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: OKJ vizsgak idopontja
  • Date: Fri Oct 22 08:35:01 1999

Roviden:

A vizsgaidopontok meg nem tekintendok veglegesnek, a jovo ev
elejen a visszajelzesek alapjan egy ujabb kozlemenyben szo lehet
tovabbi idopontok kijeloleserol is.

Az atmeneti idoszakban (kb jovo nyarig) a mar elindult kepzesekre
havi vizsgaztatas van (meg kell adni azt is mikor indul a kepzes)

Hosszabb tavon a szamitogepkezelo kepesitest nem kivanjak fenntartani
az iskolarendszeren beluli, csak az iskolarendszeren kivuli kepzesben.

A vizsgaszervezest az OKSZI-tol az NSZI veszi at, de ez ev vegeig
meg lehet az OKSZI-nak kuldeni a bejelentoket.

Sajnos az NSZI-vel kapcsolatos reszletek nem derultek ki, helyette
szep szines kordiagramokat lathattunk az OKJ szakmak megoszlasarol
kulonbozo szempontok szerint. Ha valaki tobbet tud, igazan megirhatna.

/ / / / / Farkas Csaba
/_____ / /_____ Jedlik Ányos Gimnázium
/ / /
farkascs AT jedlik.hu