tanforum - Re: K�rd�s: rendszergazda b�r

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: K�rd�s: rendszergazda b�r

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Krds: rendszergazda br
  • Date: Fri Oct 1 20:24:55 1999

Somogyi József Általános Iskola, Siófok wrote:

> Tisztelt Pályatársam !
>
> Engedje meg elsőként hogy zöldfülű kezdő létemre bemutatkozzam, Bárány
> Józsefnek hívnak, számítástechnika - biológia szakos tanár vagyok a Somogyi
> József Általános Iskolában, Siófokon.
(nyissz)

Jo reg'

Orommel jelentem, hogy ezeknek a kerdeseknek a tisztazasara mar van
szaklista! Szept. 22-en e listan is meghirdettuk a kozoktatasban
rendszergazdai feladatokat ellatok (nem feltetlenul kinevezett rg.)
egyesuletenek megalakitasat. Ajanlom figyelmedbe es minden erdeklodo,
hasonlo cipoben jaro kollega figyelmebe a
http://www.csete.sulinet.hu/1let/ cimet, leendo egyletunk honlapjat,
ahol a levelezesi listankat is megtalalod. Ott erdemes feltenni ilyen
kerdeseket, akkor Kornyei allamtitkar baratunk sem panaszkodhat a
tanforum szakbarbar levelezoire majd. :-) Ha meg nem vagy megelegedve a
helyzeteddel, erdemes regisztralnod magad es eljonni a nov. 6-i alakulo
kozgyulesre.

> Kérdésem: Van e jogi héttere az általános iskolai rendszergazda
> díjazásának, ha az illető személy egyben órákat tartó, státusszal
> rendelkező pedagógus is ?
Persze hogy van. Inkabb az a kerdes, van-e jogi alapja, hogy ne
fizessenek.

> Hogy kaphatnék én a pályakezdő havi 33600 Ft (adó előtti)
> (kb. 29000 Ft kézhez kapott) béremnél többet a feladataimnak elvégzéséért,
> melyek nem kevesek, ezt érzem...?
Kaphatsz kampanymunkaert egyosszegu jutalmat, folyamatos munkaert
megbizasi dijat (ui. a feladat nem tartozik a munkakori leiras szerinti
alapfeladatodhoz!), talan meg masodallast is letesithetsz a sajat
munkaltatoddal, lehetsz egyeni vallalkozo, ha a kapott penz a vallakozas
koltsegeit kitermeli.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT ax.hu
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle