tanforum - Fizetésemelésre bocs!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Fizetésemelésre bocs!

  • From: Aknay G. Miklós <aknay AT c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Fizetésemelésre bocs!
  • Date: Mon Oct 4 08:22:05 1999

Kedves kollegak!

Elnezeseteket kerem a nagymeretu fajlert, megertem felhaborodastokat!
Ha ugy gondolja valaki kozuletek, hogy nagyon megterheltem a penztercajat,
kerem irja meg a cimet, kartalanítom! Ezt ne vegyetek cinikus megjegyzesnek!
Nem azert teszem mert gazdag vagyok, azert ajanlom fel, mert nem az volt a
szandekom, hogy bosszusagot Nektek okozzak!
Megszolalasom elmaradasaert tovabbi elnezest kerek, de a postamat tobb napig
nem tudtam kibontani tavolletem miatt.
Mindenesetre erdekes volt szamomra a vitat olvasni, melyet produkaltatok pro
es kontra.
Valahol belul azt erzem, sokan ugy hiszik, hogy pedagogus letunk es
kozossegunk gondjai-bajai a más baja es gondja! Ezert aztan jogos az a
velemeny: "birka" csapat vagyunk!
Gyakran tapasztaltam sokeves palyafutasom alatt, hogy a massagot a tomeg nem
tudja toleralni, ut a fejere. Valahogy ez a dolog az evek soran sosem
valtozik.
Egyet azert elertem: imitt-amott komoly dolgogról is folyt vita!
S ha erre a levelemre is vita kerekednek, ne varjatok megszolalasomat! Ismet
nem bontok postat egy hetig tavolletem miatt.
Udvozletem a lista minden tagjanak!
Bocs! Miklós.