tanforum - Re: Kérdés: rendszergazda bér

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kérdés: rendszergazda bér

  • From: "Lo'ra'ntfi Csaba" <lcs AT server.kzsszi.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kérdés: rendszergazda bér
  • Date: Fri Oct 1 08:57:54 1999

Szia
> Engedje meg elsõként hogy zöldfülû kezdõ létemre bemutatkozzam, Bárány
> Józsefnek hívnak, számítástechnika - biológia szakos tanár vagyok a Somogyi
> József Általános Iskolában, Siófokon.
Inkabb tegezodni szokas, ha nem haragszol, en igy valaszolok.

> Az iskola vezetése nem lát módot arra, hogy ezen különmunkáimat új
> besorolással díjazza, de azt az ígéretet kaptam, ha megtudakolom a módját,
> hogy egy rendes státuszban lévõ pedagógus az ilyenirányú munkáért mely
> módon bérezhetõ törvényes úton, ill. hogy megy ez más iskolákban, akkor ezt
pótolják.
Sajnos, ez tipikus. Ha valamit akarzs, neked kell kiharcolnod.
> Kérdésem: Van e jogi héttere az általános iskolai rendszergazda
díjazásának, ha az illetõ személy egyben órákat tartó, státusszal
rendelkezõ pedagógus is ?
Most sajnos nincs kotelezo ervenyu eloiras erre.

> Hogy kaphatnék én a pályakezdõ havi 33600 Ft (adó elõtti)
> (kb. 29000 Ft kézhez kapott) béremnél többet a feladataimnak elvégzéséért,
> melyek nem kevesek, ezt érzem...?
>
> Tisztelettel kérem a hasonló munkákat ellátók és minden nálamnál idõsebb és
> tapasztaltabb kollega tanácsát, segítségét:
Otletek:
-Kerj orakadvezmenyt. Errol leiras is van a Neten , hogy mennyi
munkaert kb. hany ora aranyos.
-Probalj meg megis kialkudni valamilyen megbizasi dijat.
-Valts ki egyeni vallalkozioi igazolvanyt, es igy lasd el a munkat.
Megallapodtok valamilyen dijazasba, amirol szamlat adsz.
-Esetleg a statuszoddal is lehet kavarni, pl. esetleg felallasban
lehetsz rendszergazda, vagy oktatastechnologus, aki a
rendszergazdai feladatokat viszi.
Figyelmedbe ajanlom a rendszergazdai levelezo listat.
Itt talalsz informaciokat:
http://www.csete.sulinet.hu/1LET
Es uzemel a levelezesi listank, az

1LET AT csete.sulinet.hu
A listara feliratkozhatsz a fenti cimen, vagy levelben
a kovetkezo modon:
kuldj az
1LET-request AT csete.sulinet.hu
cimre egy levelet,
melynek
targyaba, vagy torzsebe a "subscribe" szot irod.
Udv: Csaba

Lo'ra'ntfi Csaba
lcs AT kzsszi.sulinet.hu
ICQ: 40920998