tanforum - Re: figyelem

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: figyelem

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: figyelem
  • Date: Fri Oct 1 07:50:40 1999

Szervusztok!

> Megnezted otthonrol modemmel? Mert nekem a suliban du. 15:30-kor
> is igen lassan jott le.

Csatlakozom... En most egy 128k-s berelt vonali kapcsoaltrol nezem, hat vagz
fel perc amig bejott... Ekkora savszelesseg mellett ez sok! :-(

Szubjektiv megjegyzes: a nyitolapot latva ugy erzem magam, mint a koruton
csucsforgalomban... :-( MInden mozog :-(((( Jo ez?

Az oldalso menu egy elemere kattintva -- nalam -- uj bongeszopeldanyt
indit... :-
( Az igy megjeleno ablak is tartalmaz mozgo dolgokat... :-( Lehet, csak en
vagyok konzervativ, de eleg sok a nyuzsi a lapon...

Bocs, te batoritottal velemenyt mondani :-))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly