tanforum - Re: Vá: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Vá: A csatolas tartalma?

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Vá: A csatolas tartalma?
  • Date: Tue Sep 28 19:40:40 1999

Hello!

>Miert nem lehet elfogadni, hogy neha valaki _jogos_ elso
felindultsagaban
>"foldhoz vag egy tanyerat". A fene vigye azt a tanyerat(par kb-ot) ha
ettol

Kinek a tanyerja? Ja!!! Az enyem? Az mas.... akkor lehet nyugodtan
csapkodni, sot.... megyek a fenebe. ;-)

>kifujja a merget. Lehet, hogy holnap nekem/neked kell leengedni a gozt.

Akkor en holnap beszkennelem annak az 1 db 25-os egonek a kepet, ami
pillanatnyilag felhaborodasom targya. Ugyanis ennyire telik az iden a
hardverre koltheto keretbol. Es BMP-ben kuldom, mert nagyon ideges
vagyok.

A csatolasrol me'g csak annyit, hogy elnezest kerek annak a neveben, aki
kuldte. Legalabb legyen egy bocsanat kero level is a temaban. ;-)

A fizetesemelesrol:
Gustynak teljesen igaza van. Ez a besorolas minden szempontbol rossz.
Csak figyelmesen meg kell nezni. Aki meg nem szol erte, ugy kell neki.
A minosegi potlekrol tudta mindenki, hogy csak egy evre adjak. Akkor meg
mi a gond? Ja!! elvettek? Benne volt a pakliban!
Az mas kerdes, hogy az igy elvett penzekbol boven fucccsa a 3%-ra, es
ezzel a kormany jo uzletet kotott. Kezdik a nagymeno vallalkozoktol
eltanulni az ugyes trukkoket. :-(
Ez valoban felhaborito. De ami nem jar, azert ne nyafogjunk!

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu