tanforum - Re: Vá: A csatolas tartalma?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Vá: A csatolas tartalma?

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Vá: A csatolas tartalma?
  • Date: Tue Sep 28 12:04:19 1999

Udvozletem!

RodlerG irta (28 Sep 99, 11:50)
"Vá: A csatolas tartalma?" targyu leveleben:

> Teljes mertekben egyetertek Laszloval!

(Azt, hoyg a csatolas sokakkal alaposan kibabralt, senki sem
akarta a fizetescsokkenesunkkel osszemerni.) Egyebkent a
fizetescsokkenes feletti elegedetlenseget en is osztom. (Ezt a
legelso levelemben leirtam, tehat jol hangzik bar de nem igaz, hogy
a tartalommak kapcsolatban senki sem szolalt meg. Ja, es mit
mondjon az, aki 50k-nyi ertelmetlen vacakkent es nem olvashato
anyagkent kapta meg a cuccot???)

De a lenyegre visszaterve: persze hogy mindenki egyetert... Es
akkor mi van? Amit velunk muvelnek az torvenyes. Az, hogy
mocsoksag, az sajnos egy masik dolog. Es? Utelzarassal,
blokaddal fogunk fellepni? Nem hinem... Annak meg, hogy egymas
kozott szepen elmondjuk, mi is lenne jo, mi ertelme?

> Jol erzekelheto most is a kicsinyesseg.

Mire gondolsz?

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly