tanforum - Re: Fizetesemeles?

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Fizetesemeles?

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Fizetesemeles?
  • Date: Tue Sep 28 01:03:57 1999

Dorozsmai Karoly wrote:

> Szerinted mennyire fognak azok a modemesek felhaborodni,
> akiknek e kuldemennyel benyomtal a postaladajukba egy 521k-s
> JPG file-t?
En speciel rohadtul. Meg nem birtam megnezni a piros tojast, mert a
levelezom ugy van beallitva, hogy 500 k-nal csonkolja a leveleket.
Kenytelen leszek ejszaka, mikor kevesbe draga a telefon, kulon ezert
ujra kapcsolodni, hogy kitakaritsam a postaladat. Biztos valami nagyon
humoros kepet fogok majd talalni ott.
Es remelem, senki nem kapott vissza olyan levelet, amit nekem kuldott,
azzal, hogy betelt a postafiokom. Akkor ugyanis 100%-ig ki fogok
vetkozni magambol, es ugy reagalok...

Netikettes udvozlettel:

VP