tanforum - Star Office 5.1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Star Office 5.1

  • From: Bertók Csaba <bertok AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Star Office 5.1
  • Date: Mon Sep 27 21:58:04 1999

T lista.!

Kérlek nézzétek meg a Fenti szoftwer Linuxos változatának egyik tulajdonságát.
Lehet hogy csak én vagyok ügyetlen (nem ez lenne az első eset) de a "Drawing"
(rajz)
készítése során hiába állítom át a vonalzó mértékegységét Milliméterre, az
alsó állapotjelző
mezőben az elmozdulásokat angol hüvelykben adja meg.
Ez így nem nyerte meg a tetszésemet.
Ezen kívül azt is hiányolom Windows-os verziónál is, hogy nem lehet 0,01 mm
pontossággal
léptetni.Teljesen szeszélyesen ez néha 0,02 -- néha 0,03.

Ettől eltekintve műszaki rajzok készítésére is álkalmas, és egyszerübb mint a
.....CAD programok legtöbbje.

üdv.:
Bertók Csaba