tanforum - Re: limit

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: limit

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: limit
  • Date: Tue Sep 28 07:42:39 1999

On Tue, 28 Sep 1999, G. Konkoly Katalin wrote:

> Az jutott eszembe errol a nagymeretu csatolt fajlrol, hogy a legtobb
> listan tudomasom szerint van egy bizonyos limit, amin felul a
> listakezelo program nem enged at mellekleteket, eppen a listatagok
> vedelmeben. Biztosan itt is lehetne hasonlo megoldast talalni.

Mar regebben beallitottam. Sajnos, ez a mostani level az en hibam is volt.

Hetfon mindig sok tovabbitatlan level var, amit egyenkent engedek ki, vagy
utasitok vissza. Most is 3 spam level jott csak a tanforumon. A
listakezelo termeszetesen megadja a visszatartas okat. Ez legtobb
esetben az, hogy a kuldo nem a feliratkozasi cimrol ir. Ennel a levelnel
nem vettem eszre , hogy az ok a level hossza, es oromomben, hogy a spam
levelek utan vegre egy valoban a listanak szolo level jott, gyorsan
tovabbitottam :-((

Elnezest
Eva
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly