tanforum - Re: Informatika a kerettantervben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Informatika a kerettantervben

  • From: "acsaisk" <acsaisk AT c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Informatika a kerettantervben
  • Date: Mon Sep 27 18:36:08 1999

----Eredeti üzenet----
Feladó: Szalayne Tahy Zsuzsa
<sztzs AT aeg.c3.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 1999. szeptember 27. 12:00
Tárgy: Re: Informatika a kerettantervben

>Ami meg szebb, hogy ujrakezdhetjuk a "harcot" az orakert.
> Szalayne Tahy Zsuzsa
>
> sztzs AT aeg.c3.hu
>sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu
> Ady Endre Gimnazium

Sziasztok!
En egy Pestmegyei "fatemplomtornyos" kisfalu -ACSA- altalanos iskolajaban
tanitok/-tunk/.
Informatikat. "KICSIT"szabálytalanul. 2. oszt.-ban, 3. oszt.-ban, 4.oszt
.-ban heti1.
Temank Logo-k.
5.oszt heti 1ora meg mindig logo es a DOS szovegszerkesztoje.
6. osz heti 1 Qbasic.
7-8.-oszt heti 1,5 Msword,Exel helyett MSWORKS.
Ha valakinek van valamivel jobb otlete szeretettel es koszonettel varom!!

Totka Sandor
acsaisk AT c3.hu
2683 ACSA