tanforum - Re: Informatika a kerettantervben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Informatika a kerettantervben

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT fjkisk.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Informatika a kerettantervben
  • Date: Sun Sep 26 13:53:20 1999

Hello!

>A keszulo kerettanterv oraszamai:
[...]
>ket evig heti ket ora. Nem tudom mire eleg a heti egy ora.

Szamoljunk:
Heti 1--> evi 37 ora.--> 37x45 perc=1665 perc/ev
30 gyerek--> 15 gep elott. (van ennel rosszabb arany is )
Vagyis egy gyerekre evente ~832 perc jut a gep elott elmeletileg.
Vonjunk le dolgozatra, elmaradt orara, uj anyagra, stb ennek a 30 %-at.
Marad 582 perc/gyerek/ev gep elotti, gyakorlasra. Ez 12,8 tanitasi ora.
Ez ido alatt kell "begyakorolnia", "megszeretnie" az anyagot.
:-)))))) Igaz, meguta'lni sincs sok ideje. :-)
Mas:
Epitoipari szakkepzes:
Valamelyik "tuzkozeli", fomunkatars kidolgozta, hogy az egyik kotelezoen
szabadon valasztando "tantargy" EVES oraszama, 18 ora, azaz heti 0,5
ora.
Azanyja masodikjoska! :-) Es ezert a korszakalkoto otleteert meg penzt
is felvett. Es valamelyik "nagyfeju" meg jova is hagyta. :-))
A legszornyubb pedig az, hogy ezt a hulyeseget nekem vegre is kell
hajtanom. :-(
Valaki irta mar regebben itt a listan, hogy ezeknek nem artana neha
megmutatni belulrol is egy-egy iskolat. Azon belul pedig melegen tudnam
ajanlani, hogy elegyedjen szoba nehany diakkal. Persze csak ha felismeri
o"ket. :-))

>Tanit valaki igy?
Majd fogunk! :-((

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT fjkisk.c3.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu