tanforum - Re: StarOffice 5.1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: StarOffice 5.1

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: StarOffice 5.1
  • Date: Thu Aug 5 06:21:12 1999

Udvozletem!

mell=E9klet=E9n megtal=E1ltam
progamcsomagot.
c=E9lokra ingyenes. Li=
nux alatt

> Ez teny, viszont a szamtechesek jelentos resze eleg
turhetoen beszeli az=

> angolt. Viszont a csomag eleg jo. Megeri.

Azt hiszem, a StarOffice akkor lesz vetelytarsa, realis
alternativaja a M$= Word-nek, ha a titkarno gepere is
feltehetem ugy, hogy o hasznalni tudja. Amig
angol, addig ez nem megy... :-(

MS Office.
amennyiben

> Otlet: Az iskola minden geperol 1-1 diak vagy tanero , mint
> maganszemely regisztralhatna a programot. Szerintem ez is
jo megoldas
> lenne, de nem biztos...

Asszem, nem jogszeru... :-(

> Amugy a CHIP szerint hamarosan johet a
> magyar nyelvu verzio is...

Az jo lesz.. Bar mar tavasszal is igy hirlett... :-)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly