tanforum - Re: StarOffice 5.1

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: StarOffice 5.1

  • From: "Ferenc Tamas" <ferenctamas AT hotmail.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: StarOffice 5.1
  • Date: Wed Aug 4 15:15:39 1999

From: "Bertok Csaba"
<bertok AT mail.matav.hu>
Subject: Star Office 5.1
T. lista !
A CHIP magazin augusztusi számának cd mellékletén megtaláltam
a Star Office 5.1 Personal Edition for Windows nevü progamcsomagot.
Feltettem. Kisérletezgetek vele. Ez személyi célokra ingyenes. Linux alatt
azonos a kezelés. Sajnos nem magyar.
Ez teny, viszont a szamtechesek jelentos resze eleg turhetoen beszeli az angolt. Viszont a csomag eleg jo. Megeri.
Nézzétek meg, lehet hogy leváltható lenne az MS Office.
Meg kellene kérdezni a Star Divisiontól az oktatási ingyenesség mellett
kell-e annyi példányban regisztráltatni, amennyiben feltesszük egy
iskolában.
Otlet: Az iskola minden geperol 1-1 diak vagy tanero , mint maganszemely regisztralhatna a programot. Szerintem ez is jo megoldas lenne, de nem biztos...
A rajzprogramrész más szemléletü. Ez nekem jobban tetszik.
Egészében azonban körülményesebbnek tûnik, bár lehet hogy csak szokatlan .
Nézzétek meg, lehet hogy ez a jövõ.
Bertók Csaba rendszergazda
bertok AT matavnet.hu
vagy
bertok AT mail.matav.hu
[36]-(42)-282-479 [36]-(60)-475-650
4300 Nyírbátor Dózsa György utca 4. sz

Tudom, hogy konnyen beszelek, hiszen a Pentiumos geptermunkben minden gepen minden programnak hofeher a szarmazasa, mivel szerencsesen be tudtunk kapcsolodni a Microsoft oktatasi licensz-akciojaba.
De a StarOffice ettol fuggetlenul igen tetszik. Jo alternativa, hogy a Microsoft arait esetleg letorje. Amugy a CHIP szerint hamarosan johet a magyar nyelvu verzio is...

Tisztelettel:

Tama's Ferenc rendszergazda
Ja'ky Jo'zsef Mu:szaki Szakko:ze'piskola
****** JakyNet Verseny a Pannon GSM ta'mogata'sa'val ******
8000, Sze'kesfehe'rva'r, Dea'k F. u. 11.
Tel./fax.: 22/315-012
Web Site: http://www.jaky.sulinet.hu/
E-mail:
tferi AT yahoo.com