tanforum - Re: Re: diákigazolvány

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re: diákigazolvány

  • From: "Koppany Attila" <Rossi AT loczy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Re: diákigazolvány
  • Date: Thu May 27 08:53:36 1999

Sziasztok!

Va'lasz Va'las Pe'ter levele're (26 May 99, 8:55):

> Ez nem semmi! Hogy megy ez? Tippjeim:
> a) csak 10 gyerek jar az iskolaba

Nem. 350 gyerek jar a Loczyba. De most mar csak az elsosokkel
kell ezt megcsinalni minden evben 1x. :-)

> b) a titkarno sztahanovista vagy munkaba fojtja szerelmi banatat

Ez sem igaz, ugyanis ferjes asszony es nincs szerelmi banata. :-)

> c) a titkarno kulon premiumot kap erte

Nem hinnem, ez a munkakorebe eppen belefer.

> d) a titkarnobe dual PIII van beepitve es 10 perc alatt vegez az egesz
> iskola lapjainak masolasaval

Na ezt viszont eltalaltad. :-) Marmint a veget, ugyanis valoban
szamitogeppel tolti ki az adatlapokat (legjobb tudomasom szerint
egyedul mi csinaljuk igy az orszagban).

[ most jonne a reklam, de nem teszem, mert nem tehetem... ]

> e) a titkarno nem mer szolni, ha a nyakaba zuditanak egy ketnapos munkat
> pluszban, mert felti az allasat

Hat, ha ketnapos munka lenne, akkor valoban elhinnem. De egy
adatlap kitoltese kb. 20 masodpercet vesz igenybe. Ez 100 diak
eseten 2000 masodperc, ami jobb esetben sem tobb mint 35 perc...

Amugy megkerdeztem Tole tegnap: az iskolanak valoban el KELL
tudnia szamolnia az igenylolapokkal, tehat talan meg
szabalyellenes is, hogy csak ugy kiadja a szulonek,
_lepecsetelve_, az meg csinaljon vele, amit akar...

Udv: Rossi
e-mail:
Rossi AT loczy.sulinet.hu
# ICQ UIN: 24995777