tanforum - Re: diákigazolvány

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: diákigazolvány

  • From: "Koppany Attila" <Rossi AT loczy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: diákigazolvány
  • Date: Tue May 25 18:49:09 1999

Sziasztok!

Va'lasz Szirtes Csaba levele're (23 May 99, 16:33):

> Szerintetek az iskolák kötelesek a diákigazolványt kérõ ûrlapot
> kitölteni és elküldeni a megfelelõ helyre?

Szerintem igen.

> A lányom elsõs és a mai napig nem szólt senki, hogy el kezdik intézni.
> Szóvá tettem és ezek után kaptam egy adatlapot lepecsételve, mondván
> hogy intézzem el magam, ha fontosnak tartom.

Mondjuk a dolog elegge meglepo, mivel ezek az igenylolapok
szigoru szamadasuak, tehat az iskolanak el kell tudnia szamolni
veluk a kesobbiekben. Azt meg nem mondhatja, hogy elveszett, ha
a kedves szulo :-) elvesziti.

Nalunk ugy muxik a dolog, hogy:

1. A szulo a szuloi ertekezleten kap egy fenymasolt adatlapot, ezt
a gyerek jelenleteben kitolti.
2. Miutan kitoltotte, a titkarno a fenymasolat alapjan kitolti az
eredeti peldanyt.
3. A gyerek a juniusi szuloi ertekezleten (most a leendo elsosokrol
beszelek) alairja a mar megirt igenylo lapot, a suli junius elejen
elkuldi, s szeptemberre itt az igazolvany (remeljuk :-)).

Szoval eleg furcsa, hogy igy allnak hozza a dologhoz. Apropo, ha a
lanyod elsos, akkor ebben az evben mit hasznalt pl. utazaskor a
diakigazolvany-kartya helyett? Csak azert kerdem, mert tudtommal
csak 1998. dec. 31-ig volt ervenyes a regi diakigazolvany.
Tudtommal...

Udv: Rossi
e-mail:
Rossi AT loczy.sulinet.hu