tanforum - Re: diákigazolvány

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: diákigazolvány

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: diákigazolvány
  • Date: Thu May 27 08:10:33 1999

Neubauer Jozsef, Vorosmarty Mihaly Gimnazium wrote:

> Jo reggelt!
>
> Nekem a diakiazolvany korul van meg egy problemam. Mint 4.-es ofo, hogyan
> fogom beszedni az igazolvanyokat es megsemmisiteni? Mert kotelezo lenne. De
> szeptember elejeig jo. Otlet?

'reggelt!

Emiatt fajjon annak a feje, aki a rendszert kitalalta. Ha szeptemberig
jo, most nem kobozhatod el. Az erettsegivel pedig megszunik a tanuloi
jogviszony, tehat utana nincs hatalmad a gyerekek folott, ezert nem is
kerhetik szamon toled, hogy te szamonkersz-e rajtuk valamit... Egyebkent
az elfogadonak kell megneznie, hogy ervenyes-e meg. Ha valaki
decemberben elfogadja, az az o baja, maganak okoz kart vele.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT alarmix.net
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle