fiztan - 620.level

fiztan AT lists.kfki.hu

Text archives

620.level

  • From: Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>
  • To: Fizikalevelek <fiztan AT lists.kfki.hu>
  • Subject: 620.level
  • Date: Mon, 15 Jul 2013 13:17:43 +0200

620. levél

1. Aktuális:

· Ma kezdődik a Varázstorony 1 hetes berekfürdői programja, a
Csillagászati hét.

Interaktív kísérletek a strand kisszínpadán, csináld magad-foglalkozás,
előadások stb. Részletes program a mellékelt plakáton olvasható

· Fókuszban az ELI és a lézerkutatás

A projekt nyitókonferenciáját 2013. július 17-én, 10-16 óra között rendezik
Szegeden a Szent-Györgyi Albert Agórában. Részleteiről 10 órakor *Szabó
Gábor*, a Szegedi Tudományegyetem rektora, *Lehrner Lóránt*, az ELI-HU
Nonprofit Kft. ügyvezető igazgató és *Osvay Károly*, a projekt szakmai
vezetője ad tájékoztatást.

http://szegedma.hu/hir/szeged/2013/07/lakossagi-forum-fokuszban-az-eli-es-a-lezerkutatas.html

2. Magyarok az isteni részecske
nyomában<http://index.hu/x?index_video_cikklink=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fvideo%2F2013%2F07%2F13%2Fmagyarok_az_isteni_reszecske_nyomaban%2F>

http://index.hu/video/2013/07/13/magyarok_az_isteni_reszecske_nyomaban/

3. Félperces kísérletek, tele jó ötletekkel:
*Quirkology<http://www.youtube.com/user/Quirkology?feature=watch>
*Nagyszerű!!!! Néhány közülük:

http://www.youtube.com/watch?v=0N8iBvDpOI4

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=4VG2bOaHMog&feature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=UXfIRHoJu-o

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_347359&feature=iv&src_vid=UXfIRHoJu-o&v=KJr8YxFLgF4

2013.július
15.
tapodyeva AT gmail.com

  • 620.level, Moróné Tapody Éva, 07/15/2013

Archive powered by MHonArc 2.6.19+.

Top of Page