fizinfo - [Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt

  • From: Sukosd Csaba <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt
  • Date: Thu, 18 Jan 2024 19:58:32 +0100

Tisztelt Lista, Kedves Kollégák!

Szomorú hírt kaptunk. Vastagh György tanár úr hosszú betegséget követően, január 16-án, 88 éves korában elhunyt. Temetése január 27-én, szombaton délelőtt 11 órakor lesz a balatonfüredi Köztemetőben.

Balatonfüred város önkormányzata és a balatonfüredi televízió egy néhány perces videóval és az alábbi bekezdéssel emlékezett meg és búcsúzott el Vastagh Györgytőll:

"88 éves korában elhunyt Vastagh György, aki generációkat tanított a Lóczy gimnáziumban. Vastagh tanár úr 1963-tól tanított matematikát és fizikát egészen 2009-ig, nyugdíjazásáig. Diákjait nemcsak komplex természettudományos szemléletre oktatta, de emberi tartásra is nevelt. Tanítványai közül sokan lettek ismert tudósok, kutatók. Tanári munkáját több díjjal is elismerték, 2020-ban pedig  a városért végzett munkájáért Pro Urbe díjat kapott. Temetése január 27-én szombaton 11 órakor a Köztemetőben lesz."

Link a megemlékezéshez: https://furedtv.hu/video/bcs-vastagh-gyrgy-tanr-rtl

Szomorú üdvözlettel,
Sükösd Csaba.