fizinfo - Re: [Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt

  • From: Sandor Ujvari <ujvasa36 AT gmail.com>
  • To: Sukosd Csaba <sukosd AT reak.bme.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Vastagh György tanár úr meghalt
  • Date: Thu, 18 Jan 2024 21:49:32 +0100

Kedves kollégák!
Nagyon szomorú vagyok, egymás után több nagyon meghatározó kollégánk és
egyben kedves barátunk hagyott itt minket.
Gyuri az utolsó pár versenyen már nem volt ott, de akkor is hiányzott, és
most már mindig hiányozni fog.
Nyugodjon békében, és amíg mi és a tanítványai itt vagyunk, mindig
emlékezni fogunk rá.
Szomorú üdvözlettel: Ujvári Sanyi

Sukosd Csaba <sukosd AT reak.bme.hu> ezt írta (időpont: 2024. jan. 18., Cs,
19:58):