fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

  • From: György Szondy <gyorgy.szondy AT gmail.com>
  • To: Dr. Geszti Tamás <tamas.geszti AT ttk.elte.hu>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Dr. Dávid Gyula <gyula.david AT ttk.elte.hu>, Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata
  • Date: Fri, 28 Oct 2022 11:48:38 +0200

Tisztelt fizinfo olvasók kedves Tamás!

Épp "pedagógia és társadalom" előadáson ülök, ahol szó volt a deviancia
esetenként pozitív és negatív hatásáról.

Szóval nem mindegy, hogy a deviancia (forradalom) eredménye
paradigmaváltás, vagy éppen anarchia lesz.

Nyilván az ELFT, mint szervezet és tagjai számára a paradigmaváltás
támogatása egy vállalható dolog. Ugyanakkor emögött komoly szakmai munka
szükségeltetik... Tartunk már ott?
Elősegitjük ezzel a helyzet javulását?

A hőzöngés ide kevés.

Ebből a szempontbol egyetértek Horváth István megfontoltságával.

Üdvözlettel,
Szondy György
(jelenleg munka mellett fizikatanár szakos hallgató)

Dr. Geszti Tamás <tamas.geszti AT ttk.elte.hu> ezt írta (időpont: 2022. okt.
28., P 11:08):