fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat

  • From: Janos Asboth <asboth.janos AT ttk.bme.hu>
  • To: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat
  • Date: Sat, 15 Oct 2022 21:19:17 +0200
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.bme.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.bme.hu; dkim=pass header.d=ttk.bme.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=RWcOMkx7kZEfFtU0OHQ176Ho37pRlBnbhqVnwX4AlQg=; b=BymJcoGqEjtqel27M+Y8wPefprPrXFISjA9I7NQk+Qf/AYfROK/FILkb3dJztMCfh7Rvz2wtzbgsfLtnRSOG2UWInXZbj5GquePeqP8i40a8wGkm6o/F8D0d+VHKh2c5bu33Y6iet0tK1M9gvEkZIpwy9s+DbDGmEv5ztPX90dlLTz4a3Hn011jEUTm01UfoUVj1B12YHm7ZND7N8cIySUMI+A+HNNLCWgASZD+AL0yosgb751vwhMzDyPrUpJWDD6iUd/8/N9CbAOoKm9gP/qlDdaBPGwriBW6c/5N9zsowtrAcULX/1X26wMrHS5NhuS9okiqSyApOyTi6vl99Xg==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=PE74ml4dfJxcZ8CAg22mcDnmFdyUTcXn5usj05NC3aoz0ppx8h1iB5bAzSEFLo/KKukAtl2kg5V6KuhOybw4kBVv2h8sAd/Pd38XVYxhQZObWoHGVMLMhLKN9PqWOIduJVtyUAdeqSRpHcjj0IeSxlJUIuwFKST6ZvagGaTcJBHL0AkYzQ5lNVxPxI/Ua85U/phPM5SgD3xCkofcRxzpgHh3+rt3VsKYcBOFOTlLUd3YVz5S2cEplqGwq4HNbGM22F7ApHF36QgVAdnsygupJQfCewH23RJqvfDUD2GmZJmV8HKHavF7uPFQl9k5TSiqXtgfuos+AZBOCObFbSfqKA==

Kedves kollégák,

Én is időszerűnek és szükségesnek gondolnám, hogy az ELFT egy
nyilatkozattal állást foglaljon a tanárok mellett.
Lásd még az Az MTA Vezetői Kollégiumának és Közoktatási Elnöki
Bizottságának állásfoglalását:

https://mta.hu/mta_hirei/az-mta-vezetoi-kollegiumanak-es-kozoktatasi-elnoki-bizottsaganak-allasfoglalasa-112462

Üdv,
Asbóth János