fizinfo - Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"

  • From: Aranka Szombat Bodor <sabbath.aranka AT gmail.com>
  • To: László Dr. Kovács <kovacs31415laszlo AT gmail.com>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Rákóczi úti épület "fizikus freskó"
  • Date: Tue, 9 Aug 2022 09:11:54 +0200

http://fizikaiszemle.hu/old/archivum/fsz9002/fsz9002.jpg
fsz9002.jpg (338×479) (fizikaiszemle.hu)
<http://fizikaiszemle.hu/old/archivum/fsz9002/fsz9002.jpg>
[image: image.png]
Ez meglett, de a tudósítást továbbra is keresem.

Üdvözlettel és köszönettel: Szombat Bodor Aranka

Aranka Szombat Bodor <sabbath.aranka AT gmail.com> ezt írta (időpont: 2022.
aug. 9., K, 9:08):

PNG image

PNG image

PNG image